0
0.00 0 položiek

Žiadne produkty v košíku.

BMW - Radiálna brzdová pumpa ACCOSSATO "Ready to Brake" skladacia páčka/ nastaviteľná PRS 17x17-18-19/ CY090

Katalógové číslo: CY090-1-1 Kategórie: , Značky: , , , , , , , , , ,
Doprava nad 200€ zadarmo /SR/

339.00 s DPH

Popis

  • Telo vyrobené z hliníka /kované, opracované na CNC strojoch/, s tvrdo eloxovaným povrchom.
  • Dĺžka páčky: zvoliť môžete dlhú páčku 17 cm na tri prsty, alebo krátku páčku 15 cm na dva prsty.
  • Obsahuje mikrospínač brzdového svetla
  • Rýchlo odpojiteľnú hadicovú svorku
  • Zrkadlovým pripojenie M10, alebo M8 
  • Nastavenie vzdialenosti páčky od riadidiel
  • Variant páčky - pevná, alebo skladacia
  • Farba páčky: rôzne druhy farieb
  • Systém Ready To Brake výrazne redukuje mŕtvy chod páčky. Hlavný radiálny brzdový valec Accossato Ready to Brake je evolúciou všetkých existujúcich hlavných brzdových valcov na trhu, pasívny zdvih brzdného procesu je výrazne znížený na všetky vzdialenosti, bez potreby akéhokoľvek nastavovania, vďaka čomu je tento hlavný valec tým najlepším. Vždy pripravený na brzdenie. Ready to Brake využíva vylepšený dizajn sklopnej svorky, aby sa ľahko pripevnil na riadidlá motocykla. Kovaný hliníkový valec je pevnejší a ľahší ako sériovo odlievaná jednotka pre maximálnu spoľahlivosť. Piest prináša podstatné zvýšenie výkonu a citu.
  • Integrovaný (odnímateľný) brzdový spínač /nie je obsahom balenia/.
  • RST prevedenie páčky: otvor umiestnený na konci páčky umožňuje priechod vzduchu. Tým sa značne redukuje "chvenie" páčky pri rýchlejšej jazde spôsobenej prúdom vzduchu.
  • Accossato používa na konštrukciu svojich púmp výhradne špičkové materiály a technológie. Piesty a tesnenia púmp sú vyrábané z materiálov vyvinutých a používaných vo Formule 1, telesá púmp a ovládacie páčky sú zhotovené kovaním z hliníkovej zliatiny najvyššej kvality a následne opracované na precíznych CNC obrábacích centrách a ich povrch je finálne upravený anodickou oxidáciou - tvrdým eloxom. Z hľadiska hmotnosti ACCOSSATO predbehne konkurenčné výrobky hodnotou 275 gr. oproti 330 gr. porovnateľného typu pumpy.
  • Hlavný rozdiel a výhoda radiálnej pumpy oproti klasickej je citlivosť pri brzdení:

Typy púmp:

  • Radiálna brzdová pumpa – piest sa pohybuje v smere brzdovej páčky. Týmto docielite plynulejšie a citlivejšie brzdenie.
  • Axiálna brzdová pumpa - piest sa pohybuje kolmo na páčku.

Význam  19 x 18-19-20
V popise pumpy sú dve hodnoty: 19 x 18-19-20 . Prvé číslo označuje priemer piestu. Druhé číslo označuje stredovú vzdialenosť páky.
19 x 18: „Mäkšia“ pumpa
S menšou silou vyvinutou na páčku nastupuje požadovaný brzdný účinok po vykonaní dlhšej dráhy páčky (tzn. neskôr). Možno ho veľmi presne dávkovať.
Odporúča sa na cestné použitie a všade tam, kde je potrebné redukovať agresívny brzdný účinok.
19 x 19: Stredne „tvrdá“ pumpa
Je stredne športová verzia brzdových púmp Accossato. Odporúča sa na použitie ako na závodnej trati, tak aj na ceste. Stredne „tvrdá“ pumpa.
19 x 20: „Tvrdá“ pumpa
Najagresívnejšia verzia brzdových púmp Accossato. Pumpa je veľmi citlivá, má malý zdvih a preto je určená predovšetkým na závodné účely. S väčším rozstupom síce vzrastá potrebná sila na vyvinutie požadovaného brzdného účinku, ten však nastupuje rýchlejšie (teda dráha páky je kratšia). Z tohto dôvodu sa neodporúča na použitie pri ťažších jazdných podmienkach (mokro, dážď) na ceste.
PRS 19 x 17-18-19: Nastaviteľná pumpa.
Je verziou univerzálnej pumpy, kde je nastaviteľný tzv. „pivot point“ od 17-19 (pomocou excentrického čapu v tele pumpy a excentrickej vložky v páčke). Je vynikajúci na použitie na ceste aj na závodnej trati.

 

Pre ostatné priemery piestov (10 - 14 - 15 - 16 - 17) platí vyššie spomínané, len s rozdielom použitia:
ø piest 10 - motocross (enduro), minibike, pitbike
ø piest 14 - skúter
ø piest 15  - motard
ø piest 16 - ľahké motorky s jedným kotúčom
ø piest 17 - dva kotúče, (napr. DUCATI Panigale 1199, APRILIA RSV4) s piestami menšími ako 32 mm
ø piest 19 - všetky ostatné dvojkotúčové aplikácie

RST prevedenie páčky: otvor umiestnený na konci páčky umožňuje priechod vzduchu. Tým sa značne redukuje "chvenie" páčky pri rýchlejšej jazde spôsobenej prúdom vzduchu. /všetky pumpy používajú RST páčky/

 

Zdielajte

Moto obuv

Moto chrániče

Moto doplnky

Moto príslušenstvo

Moto časomiery

Retro tlmiče Hagon

Moto spojky

Reťaze, rozety, reťazové sady

Poťahy sediel

Rapid Bike/Jet Prime

Brembo

user linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram